Finfint väder idag!

Hejhej. Mår ni alla bra, det gör jag. Idag har det varit jättefint igen, älskar värmen. Fast inte värmen på bussen.. Sitter på bussen och skriver här, gratis surf och då kan jag skriva oftare. Trodde att jag hade missat bussen, men när jag kliver av 10 så står den där, och då kom jag på att den gick prick. Bra att jag kolla om den stod där, annars hade jag fått vänta 25 min. Man vill ju hem. Vad ska man egentligen ha för kläder nu, man kan ju inte ha värsta sommarkläderna direkt och inte heller vinterkläder. Stort problem, men man ska inte klaga på värmen när den äntligen kommer, när jag kommer hem, så sätter jag mig i solen och tar det lugnt, njuter av att vi har lov och inga läxor! Toppen, på bra humör här! Imorse när jag tänkte skriva så orkade jag inte längre, så det blev en mening, haha! Men nu ska jag njuta, vi hörs sen! Eller imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0