På bussen

Hej, Nu sitter jag på bussen hem, dagen har varit kort men ändå lång! Hann inte skriva imorse. För jag sov en halvtimme senare, och då strunta jag i datorn! Det var skönt. Vi hade fotboll idag och vi var ute. Hade väldigt ont i huvudet under träningen, men det är bättre nu. På non ska vi typ kunna hur några olika fåglar låter, det är helt omöjligt! Haha, När jag kommer hem ska jag bara vila, får se om jag orkar skriva något mer ikväll. Vi skulle hunnit med trebussen men den åkte, så vi fick vänta en halvtimme till i stan, nu ska jag inte skriva mer, vi hörs! Kram

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att vara på väg hem! :)

2011-04-27 @ 15:41:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0