pluggat på en helg..så tråkigt

Har inte hänt så mycket idag! Har pluggat lite. På en helg ska man inte behöva det, men behövde komma ifatt.

Vad har ni hittat på för roligt idag då ?

Nu tror inte jag att jag kommer få några kommentarer, men tänkte länka en asså som dagens blogg ni vet?
så skriv om ni är med. Om någon kommer vilja vara med och det är fler än tre, för hade tänkt tre st, så får ni andra inte bli ledsna om inte ni blir! Då får ni försöka någon annan dag!
Skriv att ni är med!

Har hunnit med att städa rummet också, skönt, det är så skönt med städat rum!
Eller vad tycker ni?

men nu ska jag gå,
kram!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag vill va med! :D<3

2011-04-04 @ 19:29:47
URL: http://gronlund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0