ja vad ska man säga, bloggpaus?

Hej, ja som ni kanske märkt har jag haft en liten bloggpaus! Behövde det, eftersom jag uppdaterar varje dag, och så tog jag det lugnt och pluggade lite igår! Idag har det varit en slapp dag, först matte, so, håla+lunch, livskunskap, håla, tyska! Vår sv och eng lärare var sjuk. På tyskan gjorde vi inte så mycket, men har ord tills imorgon plus matteprov så har lite att plugga på! Men på tyskan så hade vi vikarie och så frågade en om han kom från Skåne, och han sa nej, sen sa en annan men kommer du från Malmö då? HAHA då skratta jag jättemycket, men den som sa det förstod inget;) hihi! Har haft dans, det gick bra, men snart uppvisning! Snacka om att jag börjar bli nervös redan... haha Klockan rusar iväg, har mycket plugg så lämnar datorn nu! KRAM'

Kommentarer
Postat av: "majsen" :p

HAHA, var det de ni skrattade åt?.. fast det var tvärtom ;)

2011-05-03 @ 16:41:17
Postat av: Anonym

hahha.... ;) men vi trodde du sa det efter så, asså det lät roligt! :D

2011-05-04 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0